Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti FollowMe s.r.o., Partizánska cesta 1667/52, 974 01 Banská Bystrica, IČO: 50803417, DIČ: 2120494299, pre kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu.

Základné ustanovenia

  • Kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 108/2000 Z.z .o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov ako aj zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v znení ich zmien a noviel ako aj týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len "VOP") upravujúcimi podrobnosti pri ich uzatváraní a realizácii.
  • Poskytovateľom služieb je spoločnosť FollowMe s.r.o., Partizánska cesta 52, 974 01 Banská Bystrica, IČO: 50803417 (ďalej iba "dodávateľ").
  • Dodávateľ zverejňuje zoznam tovarov, ktoré ponúka zákazníkovi a umožňuje zákazníkovi tovary objednávať prostredníctvom aplikácie na internetovej adrese www.theblend.sk (ďalej iba elektronický obchod). Tieto obchodné podmienky sú viazané na nákup v elektronickom obchode. Odoslaním objednávky formou elektronického obchodu zákazník vyjadruje, že si všeobecné obchodné podmienky prečítal v plnom rozsahu, porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam a že s nimi súhlasí. 4. Nákup tovaru prostredníctvom elektronického obchodu môžu uskutočňovať fyzické osoby a právnické osoby bez ohľadu na právnu formu.

Informácie o tovare a cene

  • Produkty a ich ceny sú zobrazené a aktualizované na webovej stránke : www.theblend.sk
  • Nie som platca DPH.

Dostupnosť tovaru

  • Neposielame objednávky mimo SR

Váš status

Zadaním objednávky prostredníctvom našej stránky zaručujete, že:

  • ste právne spôsobilí uzavrieť záväzné zmluvy
  • máte najmenej 16 rokov
  • Zdravotné požiadavky - je rozumné poradiť sa so svojím lekárom skôr, ako začnete s džúsovým programom (všetky džúsy sú nepasterizované). Uistite sa, že nemáte žiadne alergie alebo akékoľvek iné dôvody, ktoré vám môžu brániť v konzumácii šťavy, ako sú: podváha, anémia, cukrovka 1. typu, užívanie akýchkoľvek liekov na predpis, zlyhanie obličiek alebo závažné ochorenie pečene. Pred absolvovaním programu džúsov sa odporúča porozprávať sa so svojím praktickým lekárom. Ak sa rozhodnete pokračovať, urobíte tak na svoje vlastné riziko. O akýchkoľvek potravinových alergiách musíte informovať spoločnosť FollowMe
  • Ingrediencie zahŕňajú alergén: zeler. Vo výrobni, sú spracovávané aj orechy a sezamové semiačka.(Len Raw dezerty - nie Džúsy) 
  • Väčšina ľudí považuje plánovanie džúsu za pomerne ľahký proces. Niekoľko ľudí však zistí, že sa u nich vyskytujú niektoré menej príjemné vedľajšie účinky. Nerobte si z nich starosti, pretože  netrvajú viac ako 24 hodín. Niektoré možné vedľajšie účinky môžu zahŕňať:
    • Bolesti hlavy
    • Chlpatý jazyk
    • Únava
    • Mierna nevoľnosť

Dôležité: Ak sa necítite dobre, alebo ak sa u vás vyskytnú závažné príznaky, okamžite sa obráťte na svojho lekára. Pamätajte, že to, že ste chorí, ešte neznamená, že to bola vina našich džúsov  - možno trpíte niečím, čo s tým nesúvisí.

Ako nakupovať

  • Tovar, ktorý je uvedený v katalógu elektronického obchodu si zákazník objednáva tak, že vybraný produkt zaklikne a vloží do nákupného košíka a odošle objednávku.
  • Odoslanie objednávky je podmienené registráciou zákazníka v databáze dodávateľa a potvrdením súhlasu s VOP a spracovaním jeho osobných údajov.
  • Po vybratí produktu je zákazník pre objednanie daný produkt cez zaplatil vopred cez službu PayPal po  zaevidovaní objednávky klient obdrží email a príde mu faktúra, po  úhrade, ktorej sa objednávka spracuje a odošle.
  • Pri výbere osobnom odbere vašej objednávky je možnosť platby v hotovosti.
  •  Následne bude zaslaný email, ktorý potvrdí zaradenie objednávky na spracovanie.

Poukážky a darčekové karty

  • Môžeme ponúknuť zľavové akcie a ďalšie typy poukážok (Poukaz), ktoré je potrebné zadať pri platbe potrebné kódy, aby držiteľ mohol začať s objednávkou produktov.
  • Ak je poukážka zaplatená, považuje sa za predanú v čase platby za ňu. Všetky tieto podmienky platia medzi nami a držiteľom poukazu (držiteľ), keď držiteľ uplatní kupón zakúpením produktu.
  • Poukaz môže jeho Držiteľ použiť iba raz a bez nášho predchádzajúceho písomného súhlasu nie je ho možné kopírovať, reprodukovať, distribuovať alebo publikovať priamo alebo nepriamo v akejkoľvek podobe alebo uložiť v systéme na zhromažďovanie údajov.
  • Vyhradzujeme si právo kedykoľvek z akéhokoľvek dôvodu vybrať alebo deaktivovať akýkoľvek Voucher .
  • Pre použitie vášho poukazu budete požiadaní, aby ste pri online pokladni zadali jeho jedinečný kód a jeho použitie sa bude považovať za potvrdenie vášho súhlasu s týmito podmienkami a akýmikoľvek špeciálnymi podmienkami pripojenými k poukazu.
  • Prípadné zľavy spojené s poukazmi sa vzťahujú iba na cenu objednaných produktov, nie na poplatky za doručenie, ktoré sa účtujú za bežné ceny.
  • Vyhradzujeme si právo vylúčiť použitie kódov poukážok na konkrétne produkty. 
  •  V mieste nákupu sa vyžaduje meno príjemcu a kontaktný e-mail. 
  • Ak používate darčekovú kartu online a celková hodnota objednávky je nižšia ako hodnota darčekovej karty, žiadny zostatok nebude možné vyplatiť ani vymeniť za hotovosť. 
  • Ak urobíte objednávku na theblend.sk pomocou darčekovej karty a následne objednávku zrušíte pred doručením (v súlade s našimi pravidlami vrátenia peňazí), vrátené peniaze budú vrátené na novú darčekovú kartu. Dátum expirácie zostane rovnaký ako pri pôvodnom nákupe darčekovej karty. Toto nemá vplyv na vaše zákonné práva

Poskytovanie produktov

  • Každý zakúpený produkt sa predáva v súlade s jeho popisom produktu, ktorý stanovuje ďalšie špecifické podmienky týkajúce sa daného produktu, okrem iného vrátane podmienok týkajúcich sa odhadovaných nákladov na doručenie a dátumov doručenia.
  • Všetky naše produkty sú dodávané prostredníctvom kurierskej spoločnosti s 24 alebo 48 hodinovou službou. V nedeľu a v pondelok nebudú k dispozícii žiadne dodávky. Nemeňte dátumy, časy alebo miesto doručenia priamo s kuriérom. 
  • Náklady na doručenie vám budú oznámené počas procesu objednávky. Na všetky objednávky sa bude vzťahovať poplatok za doručenie. Ak požadujete určitú dodaciu dobu, budete môcť zaplatiť variabilný príplatok za prémiové doručovacie služby a určité poštové smerovacie čísla. Tieto náklady sú k dispozícii na našej stránke po  vybratí daného balíka džúsov.
  • Uvedené dodacie okná sú iba indikáciou a nie zárukou doručenia v týchto dňoch. Ak sa naše dodanie produktov oneskorí kvôli udalostiam mimo našej kontrole, budeme vás čo najskôr kontaktovať, aby sme vás o tom informovali, a podnikneme kroky na minimalizáciu efektu oneskorenia. Za predpokladu, že to urobíme, nebudeme zodpovední za oneskorenia spôsobené udalosťou. Ak máte akékoľvek problémy s doručením, okamžite nás kontaktujte a my urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme váš dotaz vyriešili.
  • Zákazník bude o doručení informovaný e-mailom.
  • Pre doručenie objednávky, vás bude kontaktovať kuriér. Je dôležité poznamenať, že vaša povinnosť je si prevziať balík vašich džúsov v daný deň pre citlivosť produktu a následne ho preložiť do mraziaceho boxu. V prípade, že hneď po  prevzatí nemáte možnosť uskladnenia do mraziaceho boxu vám zaručujeme, že zostane zmrazená (pokiaľ bude zabalená v obale) až do vášho príchodu na ‘‘bezpečné miesto‘‘, čo je pár hodín (napr. príchod z práce domov). Za každých okolností, vám bude doručená objednávka. Ak chcete balík ponechať dlhší čas v boxe, zvážte použitie mimo priameho slnečného žiarenia a mimo dosahu priameho zdroja tepla.
  • Ak váš balík nebol doručený do 19:00 (alebo vami zadaný čas dodania pred 10:00), okamžite kontaktujte: na +421 948 013 470 alebo napíšte mail info@theblend.sk Prosím, informujte nás o akýchkoľvek problémoch s doručením ak vám balík nebol doručený do 24hodín. Zaviazali sme sa, že vám budeme poskytovať najlepšie možné zákaznícke služby, preto vás prosím ihneď informujte o akýchkoľvek problémoch so službami, aby sme vám mohli pomôcť. Náš obal je navrhnutý tak, aby udržiaval produkt zmrazený po  dobu 48 hodín, takže sa nemusíte obávať o kvalitu svojho produktu kvôli oneskoreniam. Po otvorení balíku musíte svoje šťavy ihneď preložiť do mraziaceho boxu -18 stupňov celzia.
  • Po prevzatí balíka od kuriéra ste si SAMI ZODPOVENÝ ZA VAŠE DŽÚSY.
  • V prípade ak si neprevezmete balík, z akýchkoľvek dôvodov, balík bude vrátený a my nemôžeme zaručiť, že nebude zničený, naše produkty podliehajú skaze. Spoločnosť FollowMe nebude zodpovedná za stratu alebo poškodenie balíka, akonáhle nebudete schopní balík prevziať, alebo preložíte čas na prevzatie. 
  • Nebudeme sa môcť pokúsiť o ďalšie opätovné doručenie z dôvodu krátkej trvanlivosti  produktu. (pokial nieje v teplote menšej ako bod mrazu)

Reklamácie

  • Poskytovateľ venuje maximálnu pozornosť spokojnosti zákazníka a každú reklamáciu zaznamenáva a vyhodnocuje. 
  • Ak je akýkoľvek džús, ktorý ste prevzali, vadný po  dodaní, a ak sa domnievate, že došlo k poruche produktu musíte nás kontaktovať do 24 hodín od dodania džúsov. Krabicu v ktorej boli zabalené vaše džúsy, zatiaľ uchovajte v mrazničke, kým nebude vyriešená vaša reklamácia.
  • Prípadné reklamácie kvality a množstva nápojov, oznámte prosím na telefónne číslo +421 948 013 470, kde vykonáme maximum pre vyriešenie Vašej reklamácie.
  • V prípade akýchkoľvek iných skutočností, ktoré by narúšali Vašu spokojnosť, nás neváhajte kontaktovať telefonicky na +421 948 013 470 alebo mailom
  • Prosím, informujte nás o akýchkoľvek problémoch s doručením do 24 hodín  Zaviazali sme sa, že vám budeme poskytovať najlepšie možné zákaznícke služby, preto nás prosím ihneď informujte o akýchkoľvek problémoch so službami, aby sme vám mohli pomôcť. Náš obal-termobox je navrhnutý tak, aby udržiaval produkt zmrazený po  dobu 48 hodín, takže sa nemusíte obávať o kvalitu svojho produktu kvôli oneskoreniam. Po otvorení krabice musíte svoje džúsy ihneď preniesť do mraziaceho boxu. Neodmietajte svoj balík kvôli poškodeniu alebo oneskoreniu. Aby sme mohli naďalej zlepšovať doručovacie služby napíšte nám pripomienky, resp zistenia pri doručovaní. Poplatky za doručenie budú vrátené podľa uváženia spoločnosti FollowMe. Toto nemá vplyv na vaše zákonné práva.
  • Džúsy od FollowMe(The Blend) vynaloží svoje primerané úsilie na splnenie kedykoľvek dohodnutej doby dodania. Nebudeme zodpovední za oneskorenia mimo našej kontroly. Ak sa naše dodanie produktov oneskorí kvôli udalosti mimo našu kontrolu, budeme vás čo najskôr kontaktovať, aby sme vás o tom informovali, a podnikneme primerané kroky na minimalizáciu oneskorenia. Za predpokladu, že to urobíme, nebudeme zodpovední za oneskorenia spôsobené udalosťou mimo našej kompetencie. Ale ak existuje riziko výrazného oneskorenia, môžete nás kontaktovať, aby sme ukončili zmluvu a o vrátenie peňazí za všetky výrobky, za ktoré ste zaplatili, a ešte ste ich nedostali. Máte zákonné práva, ak dodáme akýkoľvek produkt oneskorene (t.j. po  dátume dodania). Ak zmeškáte termín dodania (t. j. po  očakávanom dátume dodania) pre akýkoľvek príčinu, potom môžete so zmluvou na konci zaobchádzať okamžite, ak bude platiť niektorý z nasledujúcich prípadov: 
  • Po dodaní, vzhľadom na povahu džúsovej diéty dodávanej spoločnosťou FollowMe (The Blend) je proces konzervácie vysokotlakovým zmrazením, tieto položky nemajú nárok na obvyklú 14-dennú lehotu na zváženie stanovenú v nariadení o spotrebiteľských zmluvách z roku 2014 pre predaj na diaľku. Pred zakúpením týchto položiek na to nezabudnite, pretože produkty sa považujú za rýchlo kaziace sa, a pokiaľ si to rozmyslíte, nebudete mať nárok ich vrátiť.
  • Ak sa domnievate, že došlo k poruche produktu, musíte nás kontaktovať do 24 hodín od dodania produktu. Potom vám poskytneme predplatenú obálku, v ktorej môžete položku poslať späť. Musíte si uchovať všetky obaly, aby sme mohli produkt identifikovať. Ak ste si kúpili balíček s džúsom a nie ste spokojní s jedným z produktov, všetky produkty sa vyrábajú v jednotlivých dávkach, a preto nie je potrebné zastaviť používanie zvyšných štiav vo vašom stravovacom pláne. Záležitosť budeme môcť posúdiť a prešetriť, iba ak nám budete môcť poslať späť všetky potrebné položky, ktoré požadujeme na vykonanie testov údajne chybného produktu.

Adresa:

FollowMe s.r.o.
Partizánska cesta 52
974 01 Banská Bystrica
0948013470

info@theblend.sk

V prípade, že nedokážeme vyriešiť Vašu reklamáciu okamžite, budeme Vás kontaktovať najneskôr nasledujúci pracovný deň

RIZIKO

  • Akonáhle je objednávka dokončená (tj. Podpísané zákazníkom, doručené na vašom mieste doručenia autorizovanou kuriérskou spoločnosťou) plné riziko poškodenia alebo straty balíka bude na zákazníkovi. FollowMe nezodpovedá za žiadne škody, vady alebo straty, ku ktorým môže dôjsť neskôr.
  • Nebudeme za vás zodpovední za žiadne nepriame alebo následné straty alebo škody spôsobené akýmkoľvek problémom, ktorý nám oznámite, a nebudeme mať žiadnu zodpovednosť za vás za akékoľvek zlyhanie alebo oneskorenie pri dodaní produktov alebo za akékoľvek poškodenie alebo chybu dodaných produktov, ktorá je spôsobené akoukoľvek udalosťou alebo okolnosťou, ktorá je mimo našu primeranú kontrolu. Nič v tomto ustanovení neovplyvňuje vaše zákonné spotrebiteľské práva.

Cena a platobné podmienky

  • Cena je dohodnutá zadaním objednávky zákazníka a prípadných ďalších položiek.
  • Zákazník je povinný objednaný tovar uhradiť v plnej výške a to jedným z nasledovných spôsobov:
    • a) platbou cez platobnú bránu
    • b) v hotovosti pri osobnom odbere

3. Dokladom o predaji je faktúra pripojená ku každej zásielke, ktorá zároveň slúži ako dodací a záručný list. 

Príprava tovaru na expedíciu a doručenie tovaru

Po overení disponibility tovaru a platných cien dodávateľ objednávku zákazníkovi pripraví na expedíciu. Následne bude zákazníkovi odoslaný tovar spolu s faktúrou a informácií ako s daným balíkom zaobchádzať na adresu, ktorú uviedol ako adresu na doručenie.

Termín dodania

Termín dodania objednaného tovaru je obvykle do 5 pracovných dní od odsúhlasenia objednávky, pokiaľ sa nedohodne so zákazníkom inak.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

  • po uzavretí kúpnej zmluvy podľa predchádzajúcich ustanovení obchodných podmienok, vystaví  dodávateľ faktúru. Po vystavení faktúry bude tovar odoslaný k zákazníkovi spolu s týmto daňovým dokladom, ktorý je zákazník povinný v prípade reklamácie predložiť.
  • Zákazníkovi vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji a tiež za podmienok ustanovených Občianskym zákonníkom.
  • Vrátený tovar musí byť kompletný a neotvorený. Tovar musí byť vrátený so všetkým príslušenstvom a v pôvodnom obale spolu s faktúrou.
  • V prípade platného a účinného odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný vrátiť zákazníkovi cenu zaplatenú za tovar najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.
  • 5. Zákazník si svoje právo na odstúpenie od zmluvy môže uplatniť v súlade s platnou legislatívou písomne, elektronickou poštou na adrese info@theblend.sk, telefonicky ani zaslaním SMS správy právo na odstúpenie od zmluvy uplatniť nemožno.

Viazanosť ponukou, stornovanie objednávky

  • Dodávateľ je viazaný ponukou vrátane ceny tovaru od potvrdenia objednávky objednávateľom až po  uplynutie lehoty na dodanie, ktorá bola dohodnutá so zákazníkom.
  • Dodávateľ má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania alebo nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v elektronickom obchode, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne inak.
  • O stornovaní objednávky bude zákazník preukázateľne informovaný emailom, dodávateľ mu bez zbytočného odkladu vráti uhradenú čiastku za objednaný tovar.

Zodpovednosť za vady a záruka

  • Záruka dodávateľa za predaný tovar sa spravuje ustanoveniami Občianskeho zákonníka a začína plynúť od prevzatia veci zákazníkom.
  • Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca. Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená výhradne pre spotrebiteľov, nie pre podnikateľov, ktorý tovar kupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti (nákup na IČO).

Podmienky dodania tovaru

  • Ak sa nedohodlo inak, dodávateľ sa zaväzuje tovar dodať najneskôr do 5 pracovných dní od emailového odsúhlasenia objednávky zákazníkovi.
  • Pri dodaní tovaru kuriérom sa zákazník zaväzuje otvoriť doručenú zásielku pred kuriérom a zistiť, či je jej obsah kompletný a nepoškodený. V prípade, že zistí nekompletnosť alebo poškodenie zásielky, spíše o tom spolu s kuriérom zápisnicu. Reklamáciu môže uplatniť priamo u doručiteľa zásielky a potvrdiť ju emailom. Zákazník je povinný ihneď po  doručení zásielky tovar úplne vybaliť a zistiť, či nie je mechanicky poškodený. V prípade mechanického poškodenia sa zaväzuje bezodkladne informovať dodávateľa. Na neskoršie reklamácie mechanického poškodenia, zjavného pri prevzatí a vady množstva sa nebude prihliadať.
  • V prípade, že zákazník zistí skrytú vadu po  prevzatí tovaru a z toho dôvodu, že vada nebola vizuálne viditeľná pri prevzatí nespísal zápisnicu o vade tovaru pri prevzatí, môže takúto skrytú vadu, ktorá nebola pri prevzatí viditeľná, reklamovať u dodávateľa do 24 hodín od prevzatia zásielky písomne na adrese dodávateľa: info@thebled.sk. V prípade uznania reklamácie dodávateľom, tento na svoje náklady zabezpečí prevzatie zásielky a reklamáciu vybaví podľa reklamačného poriadku.
  • Pokiaľ zákazník bezdôvodne odmietne prevziať riadne dodávaný tovar, v danom čase od kuriéra stráca možnosť akékoľvek náhrady.

Spracovanie osobných údajov

  • Dodávateľ zhromažďuje osobné údaje zákazníka výlučne na plnenie svojich záväzkov voči zákazníkovi, a to hlavne pri vystavení faktúry, kontaktovaní zákazníka a doručení objednaného tovaru. Dodávateľ zodpovedá za to, že osobné údaje zákazníka nebudú použité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám (okrem rozsahu potrebného na doručenie tovaru).
  • Dodávateľ zhromažďuje osobné údaje zákazníka v tomto rozsahu: krstné meno, priezvisko, e-mailová adresa, názov firmy, fakturačná adresa, adresa dodania, kontaktné telefónne číslo, IČO, DIČ, IČ DPH, fakturačné údaje
  • V prípade, že si zákazník pri registrácii vyžiada zasielanie aktuálnych informácií o ponuke dodávateľa, ich poskytovanie sa uskutoční zasielaním na emailovú adresu zákazníka. O zrušenie tejto služby môže zákazník požiadať elektronickou poštou na adrese info@theblend.sk.
  • Zákazník odoslaním objednávky a potvrdením VOP zároveň udeľuje súhlas na spracovanie svojich osobných údajov v rozsahu podľa tohto ustanovenia VOP.

Dodávateľ:

FollowMe s.r.o. , Partizánska cesta 1667/52, 97401 Banská Bystrica, ICO: 50803417, 

DIC: 2120494299, OR OS Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka č. 31865/S

Všeobecné obchodné podmienky sú platné od: 01.01.2021