Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Reklamačný formulár

Formulár pre nahlásenie reklamácie na stiahnutie: REKLAMAČNÝ FORMULÁR
 

Reklamácie

Poskytovateľ venuje maximálnu pozornosť spokojnosti zákazníka a každú reklamáciu zaznamenáva a vyhodnocuje. 

Ak je akýkoľvek džús, ktorý ste prevzali, vadný po  dodaní, a ak sa domnievate, že došlo k poruche produktu musíte nás kontaktovať do 24 hodín od dodania džúsov. Krabicu v ktorej boli zabalené vaše džúsy, zatiaľ uchovajte v mrazničke, kým nebude vyriešená vaša reklamácia.

Prípadné reklamácie kvality a množstva nápojov, oznámte prosím na telefónne číslo +421 948 013 470, kde vykonáme maximum pre vyriešenie Vašej reklamácie.

V prípade akýchkoľvek iných skutočností, ktoré by narúšali Vašu spokojnosť, nás neváhajte kontaktovať telefonicky na +421 948 013 470 alebo mailom

Prosím, informujte nás o akýchkoľvek problémoch s doručením do 24 hodín  Zaviazali sme sa, že vám budeme poskytovať najlepšie možné zákaznícke služby, preto nás prosím ihneď informujte o akýchkoľvek problémoch so službami, aby sme vám mohli pomôcť. Náš obal-termobox je navrhnutý tak, aby udržiaval produkt zmrazený po  dobu 48 hodín, takže sa nemusíte obávať o kvalitu svojho produktu kvôli oneskoreniam. Po otvorení krabice musíte svoje džúsy ihneď preniesť do mraziaceho boxu. Neodmietajte svoj balík kvôli poškodeniu alebo oneskoreniu. Aby sme mohli naďalej zlepšovať doručovacie služby napíšte nám pripomienky, resp zistenia pri doručovaní. Poplatky za doručenie budú vrátené podľa uváženia spoločnosti FollowMe. Toto nemá vplyv na vaše zákonné práva.

Džúsy od FollowMe(The Blend) vynaloží svoje primerané úsilie na splnenie kedykoľvek dohodnutej doby dodania. Nebudeme zodpovední za oneskorenia mimo našej kontroly. Ak sa naše dodanie produktov oneskorí kvôli udalosti mimo našu kontrolu, budeme vás čo najskôr kontaktovať, aby sme vás o tom informovali, a podnikneme primerané kroky na minimalizáciu oneskorenia. Za predpokladu, že to urobíme, nebudeme zodpovední za oneskorenia spôsobené udalosťou mimo našej kompetencie. Ale ak existuje riziko výrazného oneskorenia, môžete nás kontaktovať, aby sme ukončili zmluvu a o vrátenie peňazí za všetky výrobky, za ktoré ste zaplatili, a ešte ste ich nedostali. Máte zákonné práva, ak dodáme akýkoľvek produkt oneskorene (t.j. po  dátume dodania). Ak zmeškáte termín dodania (t. j. po  očakávanom dátume dodania) pre akýkoľvek príčinu, potom môžete so zmluvou na konci zaobchádzať okamžite, ak bude platiť niektorý z nasledujúcich prípadov: 

Po dodaní, vzhľadom na povahu džúsovej diéty dodávanej spoločnosťou FollowMe (The Blend) je proces konzervácie vysokotlakovým zmrazením, tieto položky nemajú nárok na obvyklú 14-dennú lehotu na zváženie stanovenú v nariadení o spotrebiteľských zmluvách z roku 2014 pre predaj na diaľku. Pred zakúpením týchto položiek na to nezabudnite, pretože produkty sa považujú za rýchlo kaziace sa, a pokiaľ si to rozmyslíte, nebudete mať nárok ich vrátiť.

Ak sa domnievate, že došlo k poruche produktu, musíte nás kontaktovať do 24 hodín od dodania produktu. Potom vám poskytneme predplatenú obálku, v ktorej môžete položku poslať späť. Musíte si uchovať všetky obaly, aby sme mohli produkt identifikovať. Ak ste si kúpili balíček s džúsom a nie ste spokojní s jedným z produktov, všetky produkty sa vyrábajú v jednotlivých dávkach, a preto nie je potrebné zastaviť používanie zvyšných štiav vo vašom stravovacom pláne. Záležitosť budeme môcť posúdiť a prešetriť, iba ak nám budete môcť poslať späť všetky potrebné položky, ktoré požadujeme na vykonanie testov údajne chybného produktu.

Adresa:

FollowMe s.r.o.
Partizánska cesta 52
974 01 Banská Bystrica
0948013470

info@theblend.sk

V prípade, že nedokážeme vyriešiť Vašu reklamáciu okamžite, budeme Vás kontaktovať najneskôr nasledujúci pracovný deň

RIZIKO

Akonáhle je objednávka dokončená (tj. Podpísané zákazníkom, doručené na vašom mieste doručenia autorizovanou kuriérskou spoločnosťou) plné riziko poškodenia alebo straty balíka bude na zákazníkovi. FollowMe nezodpovedá za žiadne škody, vady alebo straty, ku ktorým môže dôjsť neskôr.

Nebudeme za vás zodpovední za žiadne nepriame alebo následné straty alebo škody spôsobené akýmkoľvek problémom, ktorý nám oznámite, a nebudeme mať žiadnu zodpovednosť za vás za akékoľvek zlyhanie alebo oneskorenie pri dodaní produktov alebo za akékoľvek poškodenie alebo chybu dodaných produktov, ktorá je spôsobené akoukoľvek udalosťou alebo okolnosťou, ktorá je mimo našu primeranú kontrolu. Nič v tomto ustanovení neovplyvňuje vaše zákonné spotrebiteľské práva.

Dodávateľ:

FollowMe s.r.o. , Partizánska cesta 1667/52, 97401 Banská Bystrica, ICO: 50803417, DIC: 2120494299, OR OS Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka č. 31865/S

Reklamačný poriadok platný od: 01.01.2021